26-01-2014

Wie gaat Babydeken met uiltjes proefhaken ....

Het patroon werd nu volledig uitgetypt en klaar voor testen  ! ....


1 dame wordt de gelukkige om  deze uit deze testen

Het hele deken moet niet worden gemaakt maar wel 4 stuks minimum met tussenstuk ...

Wel willen we mee volgen op je blog aangaande de vorderingen van het maken ervan 


Patroon zal worden verstuurd per mail

Het patroon werd gemaakt door CREADIVA en mag niet worden gecopieĆ«rd of worden doorverkocht  

 



 Indien je niet wenst dat je email adres op de blog staat kan je mail sturen naar :
 info@creadiva.be vermeld wel je blogadres nog even 

Alvast nog een fijne zondag

Diane
 

16 opmerkingen:

  1. Mooi patroon! Die wil ik graag haken dus ik meld me hierbij ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meld me graag aan, lijkt me heel leuk om uit te proberen.

    http://lolaishooked.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige babydeken in vrolijke kleuren. Wat een leuke uiltjes. Grappig dat je ze verschillende kanten op kunt laten kijken.
    Het dekentje is super voor kleine zieke kindjes. Ik meld me graag aan om het dekentje proef te haken.
    Ik heb je al een mailtje gestuurd.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this blanket. Would love to have the pattern.
    huffmanchar@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aanstaande dinsdag is de verloting ! Iedereen maakt kans ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enorm leuk ik wil het graag proberen dus bij deze meld ik mij aan. Ziet er zo fleurig uit.
    natasjakoffeman@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie deken, wie wil die nou niet gaan testen! Ik denk wel dat het de hele deken gaat worden ipv een paar lapjes hahahaha
    Ik meld me graag aan tuttihaakt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schattig dekentje! Ik wil hem best haken hoor, zou ik leuk vinden !
    Groetjes Tineke
    www.hippekippetjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee, denk je dat ik er geschikt voor ben dan wil ik het wel proefhaken. Hij lijkt me echt super om te maken..en dan echt als een babydeken......kijk gespannen uit naar mijn mailbox...hihih
    heleenporta@gmail.com
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very cute and creative blanket :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super deken en geweldige kans op dit gratis patroon. Jammer dat ik te laat ben! šŸ˜¢

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ris een plaatje♥♥♥ helemaal gemist ik las het bij amber

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, ik zag hem bij Pat's ditjes & datjes, hij is prachtig!! Ik hoop dat het patroon gauw uit komt! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for finally talking about > "Wie gaat Babydeken met uiltjes proefhaken ...." < Liked it!

    my blog - tonerinklink.com; ,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. you can follow me on facebook (creadiva) or our etsy shop creadivacreations

    BeantwoordenVerwijderen