15-08-2014

*** Uitslag Give away ***

Goede morgen Dames

Bedankt voor jullie reacties voor ons 3-jarig bestaan van onze webwinkel CREADIVA

En hier zijn de gelukkige winnaars 
 (mijn lieve echtgenoot is al gewoon van nummers te kiezen)

1. Handmade by Dianez              
     Patroon naar keuze

2. Ik maak  het zelf nu
    Oorbellen

3. Jeanine
    Gehaakte ketting in fantasiegaren 

Stuur je adres nog even door naar info@creadiva.be met jullie keuze en de pakjes worden dan zo vlug mogelijk verstuurd !!

Véél plezier ermee ...

Fijn weekend 

Diane
CREADIVA

3 opmerkingen:

  1. Dames gefeliciteerd met jullie mooie prijzen.
    Groetjes en een fijn weekend
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!!! Ik heb gewonnen... Heb het de laatste 10 dagen zeer druk gehad omdat ik vrijwilliger ben bij onze plaatselijke tennisclub en het clubtornooi was aan de gang... Gisteren finaledag, dus nu weer veel tijd voor al mijn andere hobby's. Heb vandaag weer zelf een berichtje geplaatst. En op dit late uur toch nog even rondneuzen bij de andere bloggertjes... En wat een verrassing. Ik ben er echt heel blij mee hoor. Ik deed al mee bij de give-away voor de 120 volgers ik koos daar voor ketting nr 36. Dus mocht je deze nog hebben.. ik vond deze zeer mooi. Maar een andere is ook goed hoor. En dan ga ik niet meer meeloten voor de 120 volgers. Ik gun die prijs graag aan iemand anders. Ik mail mijn gegevens straks nog door.

    Heel hard bedankt voor de prijs groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen