09-02-2014

Give away bij 120 volgers

Tijd voor een leuke give away !


Bij 120 volgers stuur ik aan  2 dames  een zelfgemaakte  gehaakte ketting

Je kan ook zelf  kiezen uit de tientallen dat ik al heb gemaakt op onderstaande link
(Verkoopprijs 3.50 Euro)

 http://www.creadiva.be



 Wat moet je doen : 

volger worden als je dat nog niet bent ...
Link zetten op je blog
Reactie geven bij dit artikel en

de nummer geven van de ketting die je zou willen moest je worden geloot ! 




Deze heb ik pas afgewerkt en vind hem zelf wel super met al die kleurtjes ... 
en zo kan je deze ketting op 2 verschillende manieren dragen  ...


 Fijne zondag nog

Diane












7 opmerkingen:

  1. Graag doe ik mee aan de mooie give-away.
    Als ik het zou winnen dan graag nr 028.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kettingen maak jij.
    Ik doe graag mee met de give-away.
    De mooiste vind ik nr. 7 die met turquoise.
    Die zou ik graag krijgen als ik win.

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je kettingen ! Die bij dit bericht staat vind ik prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Heel erg mooi! Ik vind de ketting hierboven echt super en doe graag mee met je give away. Zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kettingen! Mocht ik winnen, dan kies ik graag voor nr 36.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik loot niet meer mee. Ik gun het iemand anders, want ik won nr 36 al bij de verloting voor jullie 3 jarig bestaan. Het is een zeer mooie ketting. Ik ben er zeer blij mee. Nogmaals bedankt.

      Groetjes,
      Jeanine

      Verwijderen
  6. Hey Diane,via Yunomi naar deze blog,wat is de wereld soms toch klein.Ik heb me net volger gemaakt.Jammer genoeg heb ik geen eigen blog waar ik je link kan zetten.Ben een kijkje gaan nemen naar je mooie creaties en nummer 4V vind ik super mooi.Succes met je blog en met je webwinkel,Carla alias appelflap

    BeantwoordenVerwijderen